Monday 22 October 2012

Kiara Inn Hotel & Spa

Kiara Inn Hotel & Spa
Lot 121B Pusat Perniagaan Kiara
Bahau, Negeri Sembilan.
Tel: +603-454 8333

Hotel budget yang terletak di pekan Bahau ini menawarkan penginapan yang agak selesa dengan harga yang berpatutan. Kami menginap di salah satu bilik deluxe dengan harga RM89 semalaman. Kebetulan hujung minggu dan kesemua bilik standard fully booked. Petanda hotel ini menjadi pilihan ramai kepada pengunjung pekan Bahau dan juga kawasan berhampiran.

Seawal jam 6 pm petugas hotel menghubungi kami untuk pengesahan check-in. Kebetulan masa itu kami baru melewati tol Senawang dan petugas secara ringkas & mesra memberi sedikit panduan ringkas mengenai laluan menuju hotel. Kami tiba di hotel kira2 sejam kemudian, urusan check-in amat ringkas, cepat dan efficient. Selang 10 minit masing2 sudah berada di bilik untuk mandi dan maghrib. 

Hotel ini menyediakan kemudahan lif, jadi tiada masalah untuk anda yang travel dengan berbagai saiz bagasi. Keadaan bilik amat memuaskan, lantai bilik bersih berkilat, senario yang tak pernah saya lihat sewaktu menginap di mana2 hotel budget.

Kemudahan agak asas tapi cukup untuk keselesaan.

Deluxe room with 2 single bed

TV masih model lama

Ada bekalan air mineral (2 botol/room/day) & tuala masih boleh diguna pakai!!!

Bersih berkilat!!!

Tempat makan pun senang, berdekatan hotel pun ada beberapa gerai makan Tomyam dan sebagainya. Kalau ada kereta boleh memandu keluar dari pekan, lagi banyak pilihan gerai atau pun restoren. Kedai2 dan shopping complex pun buka sehingga 10 pm, jadi kalau nak cari barang keperluan memang mudahlah sangat.

Pekan kecil tapi hidup sampai ke malam!!!

No comments:

Post a Comment