Tuesday 20 May 2014

Malaysia Airlines Travel Fair 2014 (MATF 2014)

La ni sedang berlangsungnya promosi tambang murah oleh Malaysia Airlines. Kempen tersebut bermula dari 15 Mei dan bakal berakhir pada 24 Mei 2014. MAS menawarkan potongan sehingga 50% ke mana-mana destinasi popular termasuklah ke luar negeri melalui Malaysia Airlines Travel Fair 2014.

Kepada mereka yang ada perancangan untuk bercuti lebih-lebih lagi pada hujung tahun ini, jangan lepaskan peluang ini untuk merebut tawaran hebat ini. 

Bagaimana caranya?

Cukup mudah, layari saja laman web Malaysia Airlines atau hubungi saja pusat panggilan MAS yang beroperasi 24 jam sehari iaitu 1 300 88 3000. Anda juga boleh kunjungi mana-mana pejabat jualan tiket dan agen-agen pelancongan yang mengambil bahagian dalam kempen promosi MATF 2014.

Sila klik http://www.malaysiaairlines.com untuk layari laman web Malaysia Airlines.

Mari kita sama-sama bantu kempen promosi syarikat penerbangan nasional kita ini. Kalau bukan kita siapa lagi ye dok?

Mungkin ada yang masih ragu-ragu dan sangsi dengan tahap keselamatan pesawat MAS ekoran tragedi MH370 dan MH192 baru-baru ini. 

IMHO itu semua suratan takdir, mungkin ada kesilapan di sana sini tapi ambo yakin pihak MAS sebenarnya telah mengambil segala langkah yang sepatutnya demi keselamatan pesawat dan juga para penumpang. Kemalangan boleh berlaku dimana-mana hatta di rumah kita sendiri pun. 

Kalau diikutkan lebih banyak berlakunya kemalangan jalan raya berbanding kemalangan udara. Cuma bila jarang-jarang berlakunya kemalangan udara, beritanya lebih havoc dan menggemparkan berbanding kemalangan jalan raya.

Inshaa Allah terbang bersama MAS masih selamat, sama-samalah kita berdoa dan tawakkal.

Bagaimana pula dengan tuan tanah kedaung, kempen bukan main tapi sudah booking tiket ke belum?

Ekcelli...... speaking omputih sikit, rezeki travelling untuk kami sekeluarga agak terbatas pada tahun ini. Banyak duit mengalir untuk melengkapkan kediaman idaman kami, juga keperluan kecemasan dan perubatan anak-anak.

Inshaa Allah jika ada rezeki lebih pada tahun depan, blog DSKB akan kembali melaporkan destinasi-destinasi pelancongan yang dikunjungi oleh kami sekeluarga.

Roger and out.

No comments:

Post a Comment