Thursday 16 August 2018

SHELL ADVANTAGE REWARDS (SHARE)


Aku sendiri sebenarnya tak pernah tahu, dan tak pernah cakna pun dengan kempen Shell Advantage Rewards atau kependekkannya 'SHARE'. Bukan kempen yang baru, malahan sudah lama. Mungkin sebab aku bukan pengguna setia Shell. Untuk petrol aku lebih suka Petronas (advantages untuk pemegang kad Mesra Petronas dan kad kredit CIMB-Petronas), manakala bila service kereta biasanya aku akan guna engine oil Toyota ataupun Castrol.

Jadi tahu bila semalam hantar kereta (Toyota Vios) untuk regular service di salah satu bengkel berhampiran rumah. Bengkel tersebut hanya menggunakan minyak hitam jenama Shell untuk para pelanggan mereka. Daripada situlah owner bengkel terangkan kepada aku berkenaan Shell Advantage Rewards.

Antara benefits Shell Advantage Rewards adalah 3+1 untuk Shell Helix Ultra 5W-40. Maksudnya guna 3 kali Shell Helix Ultra 5W-40, customer akan dapat botol ke-4 secara percuma. Manakala untuk lain-lain produk seperti Shell Helix High Mileage, adalah 4+1, guna 4 botol maka botol ke-5 adalah percuma.

Hampir sama dengan Castrol Auto Service Loyalty Program yang aku join sebelum ini. Guna 4 botol Castrol Magnetic, percuma botol ke-5. Guna 3 botol Castrol Edge, percuma botol ke-4.

Lebihnya Shell siap bagi voucher petrol RM10 untuk setiap pembelian produk terpilih Shell Helix. Aku semalam pun dapat, nanti akan ke petrol station Shell untuk redeem. Selain daripada itu, dapatlah juga tuala mandi saiz dewasa sehelai. Ok la kan daripada tak dapat apa.

Maklumat lanjut boleh layari laman web Shell Advantage Rewards



- Ketam Batu -

No comments:

Post a Comment