Tuesday 8 August 2017

CSR FUN LEARNING WITH PROTON CITY COMMUNITY


Hujung minggu lepas memang terisi betul masa. Memenuhi jemputan kahwin, anak training bola dan juga hal-hal peribadi yang lain.

Padat macam mana pun, sempat juga hantar anak untuk sertai CSR Fun Learning anjuran MPP dan PERCAS UPSI. Program untuk melestarikan proses pembelajaran dan meningkatkan minat serta pemahaman.

Program-program sebegini sebenarnya merangsang keberanian anak-anak untuk jadi lebih pro-aktif, berani untuk bersuara dan juga berani untuk bertanya.

Aku pun sebenarnya tak berapa tahu sangat pengisian program, cuma sempat sertai sekejap sahaja masa mula-mula program nak start dengan penutup.

In between terpaksa bergegas untuk ke sesi training bola anak yang satu lagi, serta selesaikan beberapa isu.

Personally, aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada penganjur terutamanya abam2 dan akak2 fasilitator yang sanggup mengorbankan hari minggu demi menabur budi dalam program kemasyarakatan sebegini.

Sebahagian besar daripada mereka adalah pelajar siswazah pendidikan. Malahan ada juga yang telah bertugas, tapi sanggup turun ke UPSI Tanjong Malim kerana minat untuk menyumbangkan tenaga dan idea bagi menjayakan CSR Fun Learning with Proton City Community.

Tahniah untuk anda ! dan terima kasih sekali lagi.

- Ketam Batu -

1 comment: