Monday 27 May 2013

Selamat Pengantin Baru - Ustaz Azhar Idrus & Puan Izyan

Sumber: Google

Alhamdulillah Ustaz Azhar Idrus bertemu jodoh buat kali ke-3. Khabarnya orang Johor, juga anak saudara kepada Ketua PAS Cawangan Keramat Permai AU1, Omar Taha. Ambo dengar kali ini UAI sendiri dipinang oleh bapa mertua.... kiranya UAI ini menantu idamanlah.... Wallahu a'lam Allah Maha Mengetahui.

Bila mana ambo dengar UAI bernikah buat kali ke-3, terus ambo buka Forum Cari (sumber berita, gossip & fitnah terkini).... memang betul telahan ambo.... berdesup-desup komen dari forumers masuk, dalam masa sehari semalam benang berkaitan dibuka dah jadi 10 pages (isu ustaz terkenal nikah ramai sentiasa menjadi bualan hangat).

Ada yang tumpang gumbira dan mengucapkan tahniah.... tidak kurang juga bersikap sinikal dan sentap dengan berita sebegini. Ada yang mempersoalkan kenapa UAI memilih isteri yang masih anak dara dan shantek molek dan bukannya janda anak 10 yang gemuk gedempol lagi hitam legam (kejam giler statement).

Bagi diri ambo secara peribadi.... UAI telah menikahi isteri ke-3 beliau mengikut hukum syarak.... sah dari segi agama suci kita Islam juga sah dari segi undang2 negara. Lain-lain tak perlulah kita pertikaikan... itu urusan peribadi beliau sendiri, sesama keluarga dan hanya Yang Maha Berkuasa tahu apa yang ada dalam hati sanubari UAI. 

p/s: Ustaz Azhar Idrus sudah... anda pula bagaimana? hehehehe

No comments:

Post a Comment